OSOBY     JEDNOSTKI I PODMIOTY    TEMATY    DOKUMENTY    SESJE RADY     ARCHIWUM

Instrukcja       Redakcja BIP       Strona WWW       BIP.gov.pl       Szukaj      Statystyki      Strony usunięte      Struktura organizacyjna

 


Strona archiwalna BIP Urzędu Gminy Włoszakowice


Złożenie informacji w sprawie podatku leśnego






Złożenie informacji w sprawie podatku leśnego


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym

Opis procedury

Należy złożyć wypełnioną informację w sprawie podatku leśnego sporządzoną na formularzu według ustalonego wzoru

Wymagane dokumenty
 

Formularze, wnioski

Informacja w sprawie podatku leśnego

Opłaty

Brak

Termin załatwienia sprawy

Brak

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Termin składania 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku.

 


Pliki do pobrania:

Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Autor informacji: Danuta Poloszyk
Informację wprowadził: 4
Opublikowany dnia: 2002-10-30
Wprowadzony do BIP dnia: 2017-10-05




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.


 

Urząd Gminy Włoszakowice, ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, tel. 065 525 29 99, fax: 065 537 01 06