Strona archiwalna BIP Urzędu Gminy Włoszakowice
Biuro Obsługi Organów GminyE-mail: miroslawa.poloszyk.mis@wloszakowice.pl Telefon: 5252974
Biuro dzieli się na stanowiska: ds. Obsługi Administracyjnej i Organizacyjnej Organów Gminy; ds. Obsługi Prawnej Urzędu oraz Jednostek Organizacyjnych Gminy i Urzędu; ds. Jednostek Pomocniczych Gminy i Wyborów.
Obsługa Administracyjna i Organizacyjna Organów Gminy 1. przygotowanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami Urzędu, materiałów dotyczących projektów uchwał Rady jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów; 2. przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami Urzędu, materiałów dotyczących projektów zarządzeń Wójta; 3. przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych; 4. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji; 5. zapewnienie warunków do przeprowadzenia sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady, jej Komisji i Wójta; 6. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań; 7. prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej Komisji; 8. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta; 9. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych; 10. organizowanie szkoleń radnych, 11.prowadzenie biuletynu informacji publicznej (BIP) dla Urzędu, 12.prowadzenie w formie elektronicznej zbioru ekspertyz i opinii prawnych oraz przekazywanie tych ekspertyz i opinii odpowiednim pracownikom Urzędu oraz kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych, 13.prowadzenie rejestru uchulonych decyzji i zarządzeń Wójta oraz uchwał Rady.
Stanowisko ds. Obsługi Prawnej Urzędu oraz Jednostek Organizacyjnych Gminy i Urzędu 1.opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującym prawem projektów: uchwał Rady, jej Komisji, zarządzeń i decyzji administracyjnych wydawanych przez Wójta oraz decyzji administracyjnych wydawanych z upoważnienia Wójta, umów których stroną jest Gmina lub jej jednostka organizacyjna albo jednostka organizacyjna Urzędu; 2.ogłaszanie aktów prawa miejscowego, 3.prowadzenie szkoleń dla pracowników Gminy z zakresu interpretacji obowiązującego prawa; 4.sprawowanie kontroli przestrzegania obowiązującego prawa przez pracowników Gminy; 5.prowadzenie przed sądami spraw dotyczących Gminy, jednostek organizacyjnych Gminy i Urzędu; 6. przygotowywanie na polecenie Wójta, Sekretarza, Skarbnika obowiązującej wykładni prawnej w zakresie prawa polskiego jak i Unii Europejskiej; 7. prowadzenie zbioru aktów prawnych (Dzienników Ustaw, Dzienników Urzędowych, Monitorów Polskich).
Stanowisko ds. Jednostek Pomocniczych Gminy i Wyborów 1. prowadzenie wszystkich spraw dotyczących jednostek pomocniczych Gminy; 2. utrzymywanie kontaktów z innymi samorządami z kraju i zagranicy a w tym prowadzenie korespondencji, zapewnienie obsługi spotkań i wyjazdów; 3. udział w organizacji referendów i wyborów do samorządów, do Parlamentu i na Prezydenta RP, organizowanie wyborów w jednostkach pomocniczych Gminy.
Autor informacji: Mirosława Poloszyk-Miś Informację wprowadził: 4 Opublikowany dnia: 2007-06-04 Wprowadzony do BIP dnia: 2007-06-04 Zmian: 0
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.
|