Strona archiwalna BIP Urzędu Gminy Włoszakowice
Biuro Księgowości BudżetowejE-mail: monika.lawecka@wloszakowice.pl, aurelia.lucerek@wloszakowice.pl Telefon: 5252987
Biuro Księgowości Budżetowej wchodzi w skład Referatu Finansowego. Biuro dzieli się na stanowiska: ds. Księgowości Budżetowej oraz ds. Zatrudnienia i Płac:
Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej 1)przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta, 2)udzielanie pomocy Wójtowi w wykonywaniu budżetu Gminy, 3)zapewnianie obsługi finansowo - księgowej Urzędu, 4)uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy, 5)przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonania obowiązków z zakresu sprawozdawczości, 6)sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych, jednostek pomocniczych Gminy oraz podmiotów którym udzielono dotacji celowej, 7)prowadzenie ewidencji oraz dokonywanie umorzeń środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, 8)prowadzenie ksiąg rachunkowych, 9)rozliczanie inwentaryzacji, 10)dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego, 11)przygotowywanie sprawozdań finansowych.
Stanowisko ds. Zatrudnienia i Płac 1)przygotowywanie listy płac dla pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy, których obsługę finansowo - księgową prowadzi Urząd, 2)rozliczanie podatku dochodowego, składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, 3)przygotowywanie dokumentów potwierdzających uzyskiwane wynagrodzenie dla potrzeb emerytalno- rentowych, 4)wydawanie zaświadczeń o zarobkach pracowników, 5)przygotowywanie obowiązującej sprawozdawczości.
Autor informacji: Mirosława Poloszyk-Miś Informację wprowadził: 4 Opublikowany dnia: 2007-06-04 Wprowadzony do BIP dnia: 2007-06-04 Zmian: 0
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.
|