OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY WŁOSZAKOWICE
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. geodezji i kontroli gospodarki komunalnej w Biurze Nieruchomości i Budownictwa
nazwa stanowiska pracy
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Włoszakowice, ul. K. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia;
3. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o samorządzie gminnym,
o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
2) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
3) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych,
4) preferowane wykształcenie wyższe o specjalności: geodezja, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami, administracja lub studia podyplomowe w tym zakresie,
5) znajomość terenu gminy Włoszakowice,
6) posiadanie prawa jazdy kat. B;
4. Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność, dokładność,
odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole i współdziałania, organizowania i planowania pracy,
radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres;
5. Umiejętności zawodowe: umiejętność w posługiwaniu się mapami i rysunkami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, korzystanie z podstawowych urządzeń biurowych i informatycznych, w tym znajomość programów komputerowych: Lex, pakietu Office. Wymagania dodatkowe: znajomość oprogramowania typu GIS, AutoCAD, Corel.;
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowanie materiałów geodezyjnych do komunalizacji mienia;
2) Prowadzenie postępowania w sprawie podziału nieruchomości:
a) opiniowanie zgodności podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego lub decyzjami o warunkach zabudowy,
b) zatwierdzenia projektu podziału,
c) dokonywania z urzędu podziału nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym;
3) Prowadzenie postępowania w sprawie scalania i podziału działek:
a) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie scalania i podziału,
b) składanie w Sądzie wniosków o ujawnienie w księdze wieczystej przystąpienia do scalania i podziału nieruchomości oraz zmian do dokonaniu scalenia i podziału,
c) powiadamianie właścicieli i użytkowników o przystąpieniu do scalania i podziału oraz przedkładanie im projektu do wglądu;
4) Prowadzenie postępowania w sprawie rozgraniczenia nieruchomości;
5) Ocenianie zgodności sporządzonych dokumentów z rozgraniczenia nieruchomości
i prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granicy;
6) Przygotowanie dokumentów do inwentaryzacji mienia komunalnego, a w szczególności:
1) badanie ksiąg wieczystych,
2) sprawdzanie ewidencji gruntów.
7) Koordynowanie pracami geodezyjnymi wykonywanymi na zlecenie Gminy;
8) Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej pod budowę dróg, chodników i ulic;
9) Oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi;
10) Prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości wraz z wymaganą dokumentacją i bieżące jej aktualizowanie;
11) Prowadzenie postępowania w sprawie nadania nazw ulicom i placom;
12) Prowadzenie map nazewnictwa;
13) Zawiadamianie mieszkańców o wszelkich zmianach w numeracji i nazewnictwie ulic;
14) Prowadzenie spraw budowa i utrzymanie urządzeń melioracyjnych na nieruchomościach należących do Gminy, w szczególności parku, terenu przy Urzędzie oraz wiejskich boiskach sportowych;
15) Przygotowywanie rocznych planów kontroli z zakresu gospodarki komunalnej;
16) Kontrola właścicieli nieruchomości z obowiązku zapewnienia i sposobu wykonania obowiązku utrzymania czystości i porządku w gminie;
17) Prowadzenie wizji doraźnych w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości;
18) Udział w kontrolach przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Wójta;
19) Wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Wójta Gminy i Kierownika Biura Nieruchomości i Budownictwa;
7. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy,
2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Włoszakowice,
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
4) obsługa urządzeń biurowych,
5) obowiązki pracy na stanowisku przewidują pracę w terenie,
6) praca pod presją czasu,
7) występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych
i do pomieszczeń sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych;
8. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Włoszakowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
9. Wymagane dokumenty:
1) Własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
• list motywacyjny,
• życiorys (CV),
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.bip.wloszakowice.pl, w dziale: Dokumenty/Nabór do pracy/ w załącznikach do niniejszego ogłoszenia,
• oświadczenie kandydata (do pobrania na stronie www.bip.wloszakowice.pl, w dziale: Dokumenty/Nabór do pracy/ w załącznikach do niniejszego ogłoszenia,
2) Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata:
• dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia i staż pracy,
• dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
• ewentualnie posiadane referencje.
10. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach:
• osobiście w siedzibie Urzędu (Punkt Obsługi Klienta),
• pocztą na adres: Urząd Gminy Włoszakowice, ul. K. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice
(w wskazanym poniżej terminie),
• w formie elektronicznej poprzez system Elektronicznej Skrzynki Podawczej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu lub profilem zaufanym ePUAP.
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Stanowisko ds. geodezji i kontroli gospodarki komunalnej” w terminie do 10 stycznia 2023 roku do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone lub nadesłane do Urzędu Gminy Włoszakowice po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
11. Inne informacje:
1) Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.wloszakowice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Włoszakowice przy ul. K. Kurpińskiego 29,
2) Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych,
3) Dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego,
4) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będzie można odbierać osobiście przez zainteresowanych
w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników w BIP-ie,
5) Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
12. Klauzula informacyjna
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Włoszakowice z siedzibą w Urzędzie Gminy Włoszakowice, ul. K. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, dane kontaktowe: urzad@wloszakowice.pl, 65 5252 999.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie działania Urzędu Gminy Włoszakowice, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Włoszakowice
za pomocą adresu: iod@wloszakowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizowanego procesu rekrutacyjnego oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy.
4) Podstawą prawną przetwarzania są:
-przepisy Kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze, przepisy ustawy
o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa – w zakresie danych określonych
w szczególności w art.22 1 Kodeksu pracy,
- niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych innych niż wymagane przez przepisy prawa, szczególnych kategorii danych) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do przetwarzania danych
w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych,
- podmioty, z którymi Administrator podpisał umowę powierzenia,
- instytucje publiczne, którym udostępnienie danych osobowych regulują odrębne przepisy prawa.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani żadnej organizacji międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawowym obowiązkiem przechowywania dokumentacji – obowiązującym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt lub innych regulacji prawnych.
8) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie ma Pani/Pan prawo
do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzaniem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych.
10) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów,
o których mowa w ust. 3. Konsekwencją niepodania lub podania niepełnych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji zadań wymienionych w pkt 3.
11) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany, nie będą poddawane procesowi profilowania.
Włoszakowice, 28 grudnia 2022 r.
Przyg. Karolina Chlebowska
tel. 65 5252997